Forum Turk

Hoşgeldiniz
 
AnasayfaAnasayfa  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  

Paylaş
 

 Dilinize Takılan Türkçe Rap?

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
éLFF53
Admin
Admin
éLFF53

Kadın
Mesaj Sayısı : 829
Yaş : 25
Nerden : iSTaNBuL/zb
Kayıt tarihi : 03/07/08

Dilinize Takılan Türkçe Rap? Empty
MesajKonu: Dilinize Takılan Türkçe Rap?   Dilinize Takılan Türkçe Rap? Icon_minitimeCuma Tem. 04, 2008 3:24 am

bu sıralar dilinize takılan türkçe rap

bn mesela sürekli vesselamı söylüyorum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://forumturk.canadian-forum.com
DyLosH
üye
üye
DyLosH

Kadın
Mesaj Sayısı : 349
Nerden : İst. Avcılar
Kayıt tarihi : 04/07/08

Dilinize Takılan Türkçe Rap? Empty
MesajKonu: Geri: Dilinize Takılan Türkçe Rap?   Dilinize Takılan Türkçe Rap? Icon_minitimeCuma Tem. 04, 2008 11:30 am

sen oyna dilber
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ayShequL
Moderatör
Moderatör
ayShequL

Kadın
Mesaj Sayısı : 849
Yaş : 25
Nerden : iSTaNßuL/ z.ß.
Kayıt tarihi : 04/07/08

Dilinize Takılan Türkçe Rap? Empty
MesajKonu: Geri: Dilinize Takılan Türkçe Rap?   Dilinize Takılan Türkçe Rap? Icon_minitimeCuma Tem. 04, 2008 2:44 pm

cash flow-hayata küstüm

_________________
Dilinize Takılan Türkçe Rap? Cafprz2icacqy7pica0emxdkz5

                                                                                       ♠ Rock TaRz...RAP Farz...!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://forumturk.canadian-forum.com
yaSmimmm*
Üye
Üye
yaSmimmm*

Kadın
Mesaj Sayısı : 523
Yaş : 25
Nerden : iStanßuL*zß !
Kayıt tarihi : 05/07/08

Dilinize Takılan Türkçe Rap? Empty
MesajKonu: Geri: Dilinize Takılan Türkçe Rap?   Dilinize Takılan Türkçe Rap? Icon_minitimeC.tesi Tem. 05, 2008 10:54 pm

Fuat&ayben:aybenDe fLexLi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
haykolik95
Üye
Üye


Mesaj Sayısı : 17
Kayıt tarihi : 06/07/08

Dilinize Takılan Türkçe Rap? Empty
MesajKonu: Geri: Dilinize Takılan Türkçe Rap?   Dilinize Takılan Türkçe Rap? Icon_minitimePaz Tem. 06, 2008 2:12 pm

1-) edebiyat hicvetmeleriyle rapteki saçmalıklar dolu dissleri yanyana koymanı bile algılayabilmiş degilim. senin bu cümlelerini bu işin içinde olan repçilerin bile kabul ediceğini sanmıyorum. bu fikrini tekrar düşün. istisnalar kaidei bozmaz yazmışsın birde. sence Türkiye'de küfürsüz diss atanlarmı daha fazla, küfürlü diss atanlarmı. toplulumumuzun ne kadar çok küfrettiğini düşünerek ve ünlü rapçi, şöhretsiz rapçi diye ayırmadan cevapla. bu durumda kim istisna kalıyo? küfürlü diss ler revaçta! mahalle bakkalı bile diss atarken istisna nın küfürlülerin olması imkansız:)

2-) rock rap i bu kadar kötülüyosa bildikleri bişi var bu adamların bi kulak verin dimi! rock rap i çekemez gibi bişi yazılmış. evet rap o kadar boş bişeyki, rock gerçekten çekicek bişi bulamadığı için çekemiyor. haklılar.

3-) bence farklı müzik tarzlarını dinlemediğin için rap kadar iyi söz yazan görmedim vs dalgasına düşmüşsün. kendini kandırmayı bırak. sözlerini araştıracağın insanıda veriyorum, yaz google a öğren, ( kendisi death metal yapar ) ----> chuck schuldiner. söz nasıl oluyormuş bilgi dağarcığın genişler.

4-) rap le hiç bişey gelişmez. cünkü eğitici bir tarafı yok. saga sola laf kalabalığı yapmakla ne dünya görüşü gelişir ne edebiyat. rap le edebiyat genişlese birbirlerine bro diye hitap etmezlerdi sanırım. zaten bi rapçinin dediklerini, hadi rapçiyi geçtim herangi birinin soylediklerini düşünmeden bu edebiyattır, yada "of olum dünya görüşüm budur" diyen zihniyet yaşamasın, uzaklaşsın. şiirde ustad olabilirlermi? desene bütün "yo madafaka bro" gezenler şair olcak. bırak allasen. kemikleri sızlar bu kadar şairin ayıptır.

diger bir bakış açısıyla anırmanın kültür olduğunu savunan yok zaten. ayrıca o anırmak dediğin seslerden bir tanesini çıkarmaya çalıştınmı hiç? 1 veya 2 yılını alır minimum. diss atmak tahminen 2-3 hafta çalıştıktan ve duzenli kitap okuduktan (düzenli kitap okumayı iş gibi görmeyin keyif için herkes yapıyor bunu zaten) sonra yapilabilecek birşey.

anıran insan değildir tabiki, hayvanlar anırır. lütfen burda "anıran insanmıdır" diyerek "ben cahilim, bilmiyorum, ve o kadar cahilimki bilmediğim birşey hakkında kocaman bir yorum yapabilirim" diye yırtmayın kendinizi. anlatayım, vokallerden çıkan seslere BRUTAL veya SCREAM denir. (anırmak değil) bu sesler gırtlaktan çıkar ve emin olun dinlediğiniz rap vokalleri bu sesleri asla çıkartamazlar (birde hem brutal vokal olup hemde çok iyi söz yazdığını düşünürsek bu insanların, sanırım artık rock dinleyicisinin rap i çekememe durumunun olmadığını anlamışsındır)

eşşekler kültür oluşturabilirmi diye bişi yazılmışSmile şaka gibi bi şahsiyet olduğunu düşünüyorum bu yazıyı yazanın. kendini edebiyatçı sanan ve sağa sola laf atıp ortam olsun herşeyimi veririmci rapçiler kültür oluşturuyorsa:) eşşeğe benzettiğiniz anırmalarıyla metal gruplarıda elbet oluşturur. ama atlanmaması gereken 1 nokta daha varki metal bir kültür degildir:) zevktir. içinde hissedersen rock/metal seninledir. ayrıca burası hakaret meydanı değildir. ben nasıl "diss atan mallar "gibi başlamiyorsan cümleme, sizde burda kullandığınız tabirlerinize dikkat etmelisiniz.

hepimiz T.C 'inde yaşıyoruz. insanların kültürü diye tabir edilen benimde, başkasınında, herkesin kültürüdür. zaten rock dinleyicisini insanların kültürüne laf atmıyor. insanları biraz daha özelleştirmen gerekiyo burda. rapçilerin saçmasapan, kültür dedikleri şeye laf atıyor. rapçilerinde bunu bir kültürdür diye yayması garip olduğu için laf atıyor. diss olayı daha cok eğlencedir veya laf sokma amacı taşır kültürden ziyade. Artık kültür diye adlandırmaktan vazgeçersin umarım ve bunun yanındada cahilliğinin verdiği gazla anlamadığın müziklere ve dinleyicisine hakaret etmezsin.

aşşağılayıcı benzetmeler kullandıktan sonra "saygım var" gibi cümle kullanmanın nedeni nedir anlayamadım. pek saygın varmış gibi durmuyor burdan okuyunca. rap e laf atan embesillerden biride benim sanırım:) kendimi rezil ettiğimi düşünmüyorum ve sana bu cevabı verdiğim için inanılmaz huzurluyum. dilinde söyleyecek lafı olmayan saldırganlaşırmış, 2 ağır hakaret kullanmışsın, öğrenmelisinki hakaret ederek birşeyleri savunamazsın. doğru yine doğrudur değişmez. açıkçası ben bu şekilde konuşan insanların kendini diğer insanlardan üstün gördüklerini düşünüyorum, ama o kadar körlerki kendileri ile dışarısını kıyaslayamıyorlar.

Bİ SİTEDE ROCK-METAL ÖZELLİKLE HAYKO YA KÜFÜR EDENLERE YAZDIM AMA YİNEDE ANTİ RAP TABİİ SAYGI BAŞKADA SİZE KÜFÜR EDEN BİRİNE NASIL SAYGI GÖSTEREBİLİRSİNİZ ODA AYRI
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
haykolik95
Üye
Üye


Mesaj Sayısı : 17
Kayıt tarihi : 06/07/08

Dilinize Takılan Türkçe Rap? Empty
MesajKonu: Geri: Dilinize Takılan Türkçe Rap?   Dilinize Takılan Türkçe Rap? Icon_minitimePaz Tem. 06, 2008 2:13 pm

TBİİ SADECE BEN YAZMADIM BUNU ÇOĞUNLUKLA BEN YAZDIM DİĞER HAYKO CULARDA VAR AMA SÜPER Bİ CEVAPPP
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
éLFF53
Admin
Admin
éLFF53

Kadın
Mesaj Sayısı : 829
Yaş : 25
Nerden : iSTaNBuL/zb
Kayıt tarihi : 03/07/08

Dilinize Takılan Türkçe Rap? Empty
MesajKonu: Geri: Dilinize Takılan Türkçe Rap?   Dilinize Takılan Türkçe Rap? Icon_minitimePaz Tem. 06, 2008 2:18 pm

haykolik95 sen bunu ne için yazdın ben tam anlayamadım ama Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://forumturk.canadian-forum.com
haykolik95
Üye
Üye


Mesaj Sayısı : 17
Kayıt tarihi : 06/07/08

Dilinize Takılan Türkçe Rap? Empty
MesajKonu: Geri: Dilinize Takılan Türkçe Rap?   Dilinize Takılan Türkçe Rap? Icon_minitimePaz Tem. 06, 2008 4:31 pm

rapden nefret ettim için
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ayShequL
Moderatör
Moderatör
ayShequL

Kadın
Mesaj Sayısı : 849
Yaş : 25
Nerden : iSTaNßuL/ z.ß.
Kayıt tarihi : 04/07/08

Dilinize Takılan Türkçe Rap? Empty
MesajKonu: Geri: Dilinize Takılan Türkçe Rap?   Dilinize Takılan Türkçe Rap? Icon_minitimePtsi Tem. 07, 2008 12:33 am

haykolik95 demiş ki:
1-) edebiyat hicvetmeleriyle rapteki saçmalıklar dolu dissleri yanyana koymanı bile algılayabilmiş degilim. senin bu cümlelerini bu işin içinde olan repçilerin bile kabul ediceğini sanmıyorum. bu fikrini tekrar düşün. istisnalar kaidei bozmaz yazmışsın birde. sence Türkiye'de küfürsüz diss atanlarmı daha fazla, küfürlü diss atanlarmı. toplulumumuzun ne kadar çok küfrettiğini düşünerek ve ünlü rapçi, şöhretsiz rapçi diye ayırmadan cevapla. bu durumda kim istisna kalıyo? küfürlü diss ler revaçta! mahalle bakkalı bile diss atarken istisna nın küfürlülerin olması imkansız:)

2-) rock rap i bu kadar kötülüyosa bildikleri bişi var bu adamların bi kulak verin dimi! rock rap i çekemez gibi bişi yazılmış. evet rap o kadar boş bişeyki, rock gerçekten çekicek bişi bulamadığı için çekemiyor. haklılar.

3-) bence farklı müzik tarzlarını dinlemediğin için rap kadar iyi söz yazan görmedim vs dalgasına düşmüşsün. kendini kandırmayı bırak. sözlerini araştıracağın insanıda veriyorum, yaz google a öğren, ( kendisi death metal yapar ) ----> chuck schuldiner. söz nasıl oluyormuş bilgi dağarcığın genişler.

4-) rap le hiç bişey gelişmez. cünkü eğitici bir tarafı yok. saga sola laf kalabalığı yapmakla ne dünya görüşü gelişir ne edebiyat. rap le edebiyat genişlese birbirlerine bro diye hitap etmezlerdi sanırım. zaten bi rapçinin dediklerini, hadi rapçiyi geçtim herangi birinin soylediklerini düşünmeden bu edebiyattır, yada "of olum dünya görüşüm budur" diyen zihniyet yaşamasın, uzaklaşsın. şiirde ustad olabilirlermi? desene bütün "yo madafaka bro" gezenler şair olcak. bırak allasen. kemikleri sızlar bu kadar şairin ayıptır.

diger bir bakış açısıyla anırmanın kültür olduğunu savunan yok zaten. ayrıca o anırmak dediğin seslerden bir tanesini çıkarmaya çalıştınmı hiç? 1 veya 2 yılını alır minimum. diss atmak tahminen 2-3 hafta çalıştıktan ve duzenli kitap okuduktan (düzenli kitap okumayı iş gibi görmeyin keyif için herkes yapıyor bunu zaten) sonra yapilabilecek birşey.

anıran insan değildir tabiki, hayvanlar anırır. lütfen burda "anıran insanmıdır" diyerek "ben cahilim, bilmiyorum, ve o kadar cahilimki bilmediğim birşey hakkında kocaman bir yorum yapabilirim" diye yırtmayın kendinizi. anlatayım, vokallerden çıkan seslere BRUTAL veya SCREAM denir. (anırmak değil) bu sesler gırtlaktan çıkar ve emin olun dinlediğiniz rap vokalleri bu sesleri asla çıkartamazlar (birde hem brutal vokal olup hemde çok iyi söz yazdığını düşünürsek bu insanların, sanırım artık rock dinleyicisinin rap i çekememe durumunun olmadığını anlamışsındır)

eşşekler kültür oluşturabilirmi diye bişi yazılmışSmile şaka gibi bi şahsiyet olduğunu düşünüyorum bu yazıyı yazanın. kendini edebiyatçı sanan ve sağa sola laf atıp ortam olsun herşeyimi veririmci rapçiler kültür oluşturuyorsa:) eşşeğe benzettiğiniz anırmalarıyla metal gruplarıda elbet oluşturur. ama atlanmaması gereken 1 nokta daha varki metal bir kültür degildir:) zevktir. içinde hissedersen rock/metal seninledir. ayrıca burası hakaret meydanı değildir. ben nasıl "diss atan mallar "gibi başlamiyorsan cümleme, sizde burda kullandığınız tabirlerinize dikkat etmelisiniz.

hepimiz T.C 'inde yaşıyoruz. insanların kültürü diye tabir edilen benimde, başkasınında, herkesin kültürüdür. zaten rock dinleyicisini insanların kültürüne laf atmıyor. insanları biraz daha özelleştirmen gerekiyo burda. rapçilerin saçmasapan, kültür dedikleri şeye laf atıyor. rapçilerinde bunu bir kültürdür diye yayması garip olduğu için laf atıyor. diss olayı daha cok eğlencedir veya laf sokma amacı taşır kültürden ziyade. Artık kültür diye adlandırmaktan vazgeçersin umarım ve bunun yanındada cahilliğinin verdiği gazla anlamadığın müziklere ve dinleyicisine hakaret etmezsin.

aşşağılayıcı benzetmeler kullandıktan sonra "saygım var" gibi cümle kullanmanın nedeni nedir anlayamadım. pek saygın varmış gibi durmuyor burdan okuyunca. rap e laf atan embesillerden biride benim sanırım:) kendimi rezil ettiğimi düşünmüyorum ve sana bu cevabı verdiğim için inanılmaz huzurluyum. dilinde söyleyecek lafı olmayan saldırganlaşırmış, 2 ağır hakaret kullanmışsın, öğrenmelisinki hakaret ederek birşeyleri savunamazsın. doğru yine doğrudur değişmez. açıkçası ben bu şekilde konuşan insanların kendini diğer insanlardan üstün gördüklerini düşünüyorum, ama o kadar körlerki kendileri ile dışarısını kıyaslayamıyorlar.

Bİ SİTEDE ROCK-METAL ÖZELLİKLE HAYKO YA KÜFÜR EDENLERE YAZDIM AMA YİNEDE ANTİ RAP TABİİ SAYGI BAŞKADA SİZE KÜFÜR EDEN BİRİNE NASIL SAYGI GÖSTEREBİLİRSİNİZ ODA AYRI

bu sitede hiç bir zaman rock a küfredilmedi. ne okuduğunu bil ondan sonra böle yorumlar yap..

_________________
Dilinize Takılan Türkçe Rap? Cafprz2icacqy7pica0emxdkz5

                                                                                       ♠ Rock TaRz...RAP Farz...!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://forumturk.canadian-forum.com
ayShequL
Moderatör
Moderatör
ayShequL

Kadın
Mesaj Sayısı : 849
Yaş : 25
Nerden : iSTaNßuL/ z.ß.
Kayıt tarihi : 04/07/08

Dilinize Takılan Türkçe Rap? Empty
MesajKonu: Geri: Dilinize Takılan Türkçe Rap?   Dilinize Takılan Türkçe Rap? Icon_minitimePtsi Tem. 07, 2008 12:34 am

haykolik95 demiş ki:
rapden nefret ettim için

rapten nefret etmen rap bölümüne girip rapçilere sataşmanı gerektirmiyo. burası ne rock ne de rap koruma sitesi. dikkatini çekerim burası "RAP" bölümü.. eer çok tartışmak istiyosan açarsın bi bölüm orda istediin kadar tartışırız..

_________________
Dilinize Takılan Türkçe Rap? Cafprz2icacqy7pica0emxdkz5

                                                                                       ♠ Rock TaRz...RAP Farz...!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://forumturk.canadian-forum.com
yaSmimmm*
Üye
Üye
yaSmimmm*

Kadın
Mesaj Sayısı : 523
Yaş : 25
Nerden : iStanßuL*zß !
Kayıt tarihi : 05/07/08

Dilinize Takılan Türkçe Rap? Empty
MesajKonu: Geri: Dilinize Takılan Türkçe Rap?   Dilinize Takılan Türkçe Rap? Icon_minitimePtsi Tem. 07, 2008 1:56 pm

waay Pamuum döktürdüü tongue Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Dilinize Takılan Türkçe Rap?
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Forum Turk :: Müzik :: Rap..!!-
Buraya geçin: